Hvordan laver jeg en indsigelse?

Er der hævet beløb på din konto, du ikke kan genkende eller acceptere, skal du gøre indsigelse via din netbank eller hjemmesiden.

Kontakt først den forretning du har handlet med
Du skal selv forsøge at løse problemet med den forretning, du har handlet med, før du gør indsigelse. Hvis du ikke finder en løsning med forretningen inden for 2-4 uger, skal du gøre indsigelse straks.

Jo før du kontakter os, jo større er sandsynligheden for, at vi kan hjælpe dig med at få dine penge tilbage.

Har du har mistanke om, at kortet er blevet misbrugt, skal du spærre det. 

Bemærk
Dine muligheder for at gøre indsigelse kan være anderledes, hvis betalingen er sket via PayPal, Ewire, Trendsales, MobilePay eller andre betalingsformidlere.

Få hjælp Spørgsmål

Få svar hurtigt her på siderne.

Fandt du, hvad du søgte?

Kontakt
70 123 456

Find hjælp


KundeprogramÅbningstider Kortspærring Teknisk support Sikkerhed
Kundeservice

Chat med os


Kundeservice Teknisk Support

Kontakt os


Ring til os Skriv til os Bliv kunde Ris og ros

Book møde

Find os


Søg efter filialer og pengeautomater.
Søg