Reklamekampagnen New Standards tilrettes

 Vi har torsdag den 29. november besluttet at fjerne den del af vores reklamekampagne, der viser billeder af 'Occupy Wall Street'-bevægelsen. Det gør vi, fordi vi har fået negative reaktioner fra flere, der mener, vi misbruger Occupy-navnet - herunder 'Occupy Wall Street'-bevægelsen selv. Det har ikke været intentionen, og det beklager vi. Vi inviterer i den anledning repræsentanter fra 'Occupy Wall Street'-bevægelsen til dialog.

Hensigten med vores kampagne er at vise, at verden forandrer sig markant, og at vi som bank tilpasser os denne udvikling. Vi er blandt andet opmærksomme på kritikken af bankerne, og vi har brugt et billede af 'Occupy Wall Street'-bevægelsen som et eksempel på den kritik.

Vi fortsætter vores kampagne i en tilrettet version og arbejder videre med at gennemføre vores nye strategi.
Kontakt
70 123 456

Find hjælp


KundeprogramÅbningstider Kortspærring Teknisk support Sikkerhed
Kundeservice

Chat med os


Kundeservice Teknisk Support

Kontakt os


Ring til os Skriv til os Bliv kunde Ris og ros

Book møde

Find os


Søg efter filialer og pengeautomater.
Søg