Teknisk supportTeknisk support

Har du problemer med at bruge netbank? Måske er det på grund af de programversioner, der er installeret på din computer.
 
Få bl.a. svar på spørgsmål om
  • Log på, NemID, servicekode og nøglekort
  • Tekniske krav
  • Driftsstatus


Find hjælp på danskebank.dk/hjælp
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

  Chat
Teknisk support
Mandag - torsdag: kl. 9-21.
Fredag: kl. 9-18
Lørdag og søndag: kl. 10-18

Start chat

Under Teknisk support finder duUnder Teknisk support finder du

Log på, NemID, servicekode og nøglekort
Find hjælp og gode råd til log på, NemID, nøglekort, teknisk support og sikkerhed.

Se alle spørgsmål og svar
Driftsstatus
Se den aktuelle driftsstatus for Danske Netbank.

Se driftsstatus
Kontakt Support Direkte
​Få hjælp til spørgsmål om netbank, letbank, Mobilbank og MobilePay.

Kontakt Support Direkte
Tekniske krav
Se hvilke browsere og styresystemer, du kan bruge sammen med Netbank, Letbank, Mobilbank, Tabletbank og MobilePay.

Se tekniske krav
 
Danske Bank A/S, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Tlf. +45 70 123 456, fax +45 70 121 080, e-mail: danskebank@danskebank.dk, CVR-nr. 61 12 62 28, SWIFT: DABADKKK

Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S er under tilsyn af Finanstilsynet.
Klageansvarlig afdeling: Danske Bank, Juridisk Afdeling, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K
Læs hvordan vi behandler personoplysninger, hvordan vi anvender cookies og behandler personoplysninger, når du bruger vores websites og digitale løsninger, samt vilkårene for brug af dette website.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler personoplysninger.
Du kan kontakte vores Databeskyttelsesrådgiver, Anders Meinert Jørgensen, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K, e-mail: DPOfunction@danskebank.dk.