Teknisk supportTeknisk support

Har du problemer med at bruge netbank? Måske er det på grund af de programversioner, der er installeret på din computer. Tjek din computer, læs om tekniske krav eller slå op i vores Spørgsmål og svar.

Vores supportteam Support Direkte er også klar til at svare på alle tekniske spørgsmål og henvendelser om Netbank, Letbank, Mobilbank, Tabletbank  og MobilePay.

Find mere hjælp på danskebank.dk/hjælp
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

  Chat
Teknisk support
Mandag - torsdag: kl. 9-21.
Fredag: kl. 9-18
Lørdag og søndag: kl. 10-18

Start chat

Under Teknisk support finder duUnder Teknisk support finder du

Log på, NemID, servicekode og nøglekort
Find hjælp og gode råd til log på, NemID, nøglekort, teknisk support og sikkerhed.

Se alle spørgsmål og svar
Driftsstatus
Se den aktuelle driftsstatus for Danske Netbank.

Se driftsstatus
Kontakt Support Direkte
​Få hjælp til spørgsmål om netbank, letbank, Mobilbank og MobilePay.

Kontakt Support Direkte
Tekniske krav
Se hvilke browsere og styresystemer, du kan bruge sammen med Netbank, Letbank, Mobilbank, Tabletbank og MobilePay.

Se tekniske krav
 
Danske Bank A/S, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K. Tlf. +45 70 123 456, fax +45 70 121 080, e-mail: danskebank@danskebank.dk, CVR-nr. 61 12 62 28, SWIFT: DABADKKK

Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S er under tilsyn af Finanstilsynet. Læs vores behandling af personoplysninger og cookies og vilkår for brug.
Klageansvarlig afdeling: Danske Bank, Juridisk Afdeling, Holmens Kanal 2-12, 1092 København K