IndsigelseIndsigelse

Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager kortbetalinger på din konto, som du ikke kender til eller ikke kan godkende.

Kontakt først forretningen/hjemmesiden du har handlet med
Du skal selv forsøge at løse problemet med forretningen/hjemmesiden, du har handlet med, før du gør indsigelse. Hvis du ikke finder en løsning med forretningen/hjemmesiden inden for 2-4 uger, skal du gøre indsigelse straks.
 
Jo før du kontakter os, jo større er sandsynligheden for, at vi kan hjælpe dig med at få dine penge tilbage.
 
Bemærk, at dine muligheder for at gøre indsigelse kan være anderledes, hvis betalingen er sket via PayPal, Ewire, Trendsales eller andre betalingsformidlere.
 
Sådan gør du indsigelse
Du slipper for papir, kuverter og porto, hvis du gør indsigelse via Danske Netbank.

 
Har du ikke Netbank, kan du benytte vores hjemmeside.
 
Gør indsigelse via hjemmesiden
 
Du kan læse mere om, hvordan du laver en indsigelse under kundeservice.
Sådan spærrer du dit kort

Det gør du via din netbank eller ved at ringe på 70 20 70 20

Henvendelser vedrørende indsigelser
Har du spørgsmål til det at gøre indsigelse, er du velkommen til at kontakte os på 45 12 92 00 (åbent mandag-fredag 10-16 – torsdag er der åbent til 17.30).​​​​​​​​
 

Kom videreKom videre

Indsigelsesmuligheder ved forskellige kort

Bliv klogere på dine indsigelsesmuligheder ved de forskellige kort.

Visa/Dankort (pdf)
Dankort (pdf)
MasterCard (pdf)

Gode råd til handel på internettet

Læs hvad du skal være opmærksom på, når du handler på internettet.

Forbrug.dk
Forbruger Europa
Forbrugerombudsmanden
e-mærket

Kontakt
70 123 456

Find hjælp


KundeprogramÅbningstider Kortspærring Teknisk support Sikkerhed
Kundeservice

Kontakt os


Ring til os Skriv til os Bliv kunde

Book møde

Find os


Søg efter filialer og pengeautomater.
Søg